translation / dictionary Lingala - English
: not anymore
- koyeba lisusu
- to remember
- Akozonga lisusu ? - Te, akei libela.
- Will he come back again ? - No, he left forgood.
- Akimaki lisusu, nakanisi azali na ntina.
- He ran away again, I think he has a reason.
- Po na nini mibali ya lelo balingi lisusu te babotine ?
- Why don't today's men want condoms anymore ?
- nalingi ye lisusu te. Nabimi na ye kaka boye.
- I don't love her anymore. I went out with her just like that.
- pakola lisusu mafuta
- put on oil again
- kotala ye te pamba te akosilika lisusu
- Don't look at her, or else she's going to get angry again
- tozali lisusu na mayi te, mwinda te. sikoyo tokosala ndenge nini
- We have no more water, no light. How will we work now ?
- tshombo na ngai ebebi lisusu
- My phone is broken again.
- lokolo na yo evimbi lisusu.
- Your leg is swollen again.
- nani azoluka ngai lisusu ?
- Who's looking for me again ?
- Limbisa ngai soki natungisi yo lisusu
- Excuse-me if I bother you again.
- mbula ezobeta lisusu.
- It's raining again.
- nalingi komona lisusu moto ya liboma oyo na ndako na ngai te.
- I don't want to see that lunatik in my house again.
- mama ya mobali na yo akoya lisusu te.
- Your mother in law will not come anymore.
- Kosenga ye te. Akoboya lisusu.
- Don't ask her. She will refuse again.
- Akoya lelo lisusu te. Akoya kaka lobi.
- She will not come anymore today. She will just come tomorrow.
- Bowuti wapi lisusu, basi.
- Where are you coming from, girls ?
- aye lisusu, mama wana ya liboma.
- She came again, that crazy lady.
- loba lisusu
- Talk again. Say again.